Virágtermesztés

Hasznos linkek

  • Főoldal
  • Kémia
  • KVE-1. évfolyam
  • KVE - 2. évfolyam
  • KVE 3.évfolyam
  • KVE 4.évfolyam
  • EAR-1.évfolyam
  • EAR -2.évfolyam
  • NPR-2.évfolyam
  • Növényfelismerés
  • REM
  • Hasznos linkek
  • VAK
  • EAR-3

EAR -2.évfolyam

November
9.óra: A színek, mint szimbólumok-Farba ako symból
10.óra: Színek a természetben és az ember életében
11.óra: Színkontrasztok I.
12.óra: Színkontrasztok II.

December
13.óra: Színkontrasztok III.
  • Színkontrasztok-összefoglaló
14. óra: Színharmóniákmóniák
15. óra: Színek és textúrák, színek és fény, színek és formákl kölcsönhatása
16. óra: Ismétlés



Stílusirányzatok

Küldés e-mailbenBlogThis!Megosztás az X-enMegosztás a FacebookonMegosztás a Pinteresten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Főoldal
Feliratkozás: Bejegyzések (Atom)

Blogarchívum

  • ▼  2013 (11)
    • ▼  október (11)
      • 1.óra: Növényházi cserepes levéldísznövények - Č...
      • 2.óra: Alapvető vegetáció tényezők módosítása bel...
      • 3.óra: Alapvető vegetáció tényezők módosítása belt...
      • 4.óra: Cserepes dísznövények vízkultúrás termeszt...
      • 5. óra: Magas hőigényű cserepes levéldísznövények ...
      • 6.óra : A Kalatea és a Krotón leírása, igénye, ter...
      • 7. óra: Fikusz – leírása, igénye, termesztése, fe...
      • 8.óra: Borsarc leírása, igénye, termesztése, felh...
      • 9. óra:Filodendron leírása, igénye, termesztése, ...
      • 10.óra Tüzérvirág és az Anyósnyelv leírása, igény...
      • 11.óra: Sugárarália – leírása, igénye, termesztés...
  • ►  2015 (5)
    • ►  szeptember (5)

Magamról

fenesrobert
Teljes profil megtekintése
Egyszerű téma. Üzemeltető: Blogger.